Fladskærm til PM 4400 (opgr. G3)
Fra : Karst B. Smit

Dato : 16-12-04 00:40

Hej

Jeg tror at min apple vision "17" skærm er ved at tage afsked.

Er det muligt at tilslutte en fladskærm til min PM
som samtidig kan bruges i fremtiden når jeg skifter til en født Gx
maskine.

Powermac 4400 Opgraderet G3 -300 Mgz- 40 GB- Ext.L2 cache 265-
Usb - FireWire

Under "display card" er navnet ATY, 264VT og Model ATY,VT

Jeg har ikke tænkt mig at skifte maskine foreløbig da den virker fint i
forhold til hvad jeg bruger den til.

--
Mvh. Karst B.

Fra : Brian Hansen

Dato : 16-12-04 09:34

"Karst B. Smit" <KarstB.Smit@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Under "display card" er navnet ATY, 264VT og Model ATY,VT
>
> Jeg har ikke tænkt mig at skifte maskine foreløbig da den virker fint i

Det skulle ikke være noget problem. Du skal bare have en DB15 til HD15 (VGA)
konverter.
Men du bør nøjes med en 15" hvis du kun har onboard grafikkort.
Da alt efter om du har 2 eller 4MB, ikke vil have alt for stor farvedybde
(hhv. 16bit og 24bit i 1024x768).

Brian