Isync forlæns og baglens?
Fra : Henrik Enslev

Dato : 13-12-04 15:21

Hej

Jeg vil gerne sync adressebog fra stationær til Ipod til bærbar. Begge
med os x.3.
Isync kan tilsyneladende kun kopiere fra ibook til ipod når jeg sætter
den i. Det betyder så, at den sletter hele adr. i ipod og overskriver
med de to apple adr. der ligger i ibook efter nyindstalering af os.
(jeg har bare lavet en sikkerhedsbu fra stationær og indlæst den i
ibooken, brugbart, ja, men ikke særligt elegant)

I gamle dage var der et sync program mellem gamle powerbooks og anden
comp., hvor man hunne vælge sync. retning. Ganske fikst og brugbart, men
kan jeg få isynk til det?

Det kunne ligeledes være fedt at kunne overføre musik fra ipod til
bærbar, men det vil den tilsyneladende heller ikke.

Når ipod er "som disk" er musikbiblioteket usynligt, og lader sig ikke
sådan lige kopiere.