Låser filer
Fra : Hans-Jørgen Lorentze~

Dato : 21-05-01 22:46

Jeg har følgende problem med min Netware 4.11.

Jeg har nogen programmer som jævnligt skal opdateres. Ved opdateringen
bliver en del filer på serveren erstattet med nye filer. Jeg oplever dog tit
at jeg får en fejlmeddelelse som siger at den eksisterende fil på serveren
ikke kan overskrives.

Nogen gange kan jeg løse problemet ved at slette "problemfilerne" inden jeg
sætter opdateringen igang, eller også ved at genstarte serveren.

Har nogen af jer en løsning på dette problem?

Venlig hilsen
Hans-Jørgen Lorentzen

Fra : Dan Mortensen

Dato : 22-05-01 21:24

On Mon, 21 May 2001 23:45:37 +0200, "Hans-Jørgen Lorentzen"
<hjl@post3.tele.dk> wrote:

> [...]
>
>Nogen gange kan jeg løse problemet ved at slette "problemfilerne" inden jeg
>sætter opdateringen igang, eller også ved at genstarte serveren.

Har du set efter i fx. monitor, at de ikke står som "i brug". Jeg har
et lille 3-parts program (GUI) som kan vise åbne filer, pr. bruger, pr
fil mm. Og kan sende en besked til dem som har en given fil åben. Hvis
du er intr. så kan jeg evt maile det til dig (700kb).

/Dan MOrtensen

Fra : Martin_P

Dato : 23-05-01 13:00

Hmmm...det program ville jeg gerne prøve )

Lyder som om det er udemærket...

Martin_P

Fjern XXX for at emaile mig, eller smid det i dk.binaer??

Martin_P

Fra : Dan Mortensen

Dato : 23-05-01 16:19

On Wed, 23 May 2001 14:00:29 +0200, Martin_P <martin_pXXX@computer.dk>
wrote:

>Hmmm...det program ville jeg gerne prøve )
>
>Lyder som om det er udemærket...
>
>Martin_P
>
>Fjern XXX for at emaile mig, eller smid det i dk.binaer??
>
>Martin_P

Det er måske nemmere her:
http://statsware.ackind.net/whohasit/index.html

/Dan MOrtensen