centrering i browser
Fra : erik p vinther

Dato : 13-02-05 13:39

hej,

Jeg har en fastbredde på min hjemmeside (800px) og hvis man så
maksimerer vinduet står indholdet helt ude til venstre. Kan man
lave det sådan at indholdet altid står centeret (horisontalt) i
vinduet?

vh
Erik

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Christoffer

Dato : 13-02-05 13:49

> [...]
> maksimerer vinduet står indholdet helt ude til venstre. Kan man
> lave det sådan at indholdet altid står centeret (horisontalt) i
sagtens..
sæt din side ind i en div..

din side her ..

Fra : erik p vinther

Dato : 13-02-05 14:46

TAK

Fra : Allan Vebel

Dato : 13-02-05 23:18

erik p vinther <e.p.vinther@get2net.dk> skrev:

> Jeg har en fastbredde på min hjemmeside (800px)

Efter min mening er det alt for bredt. Kan det i det hele taget
være på en stykke papir, hvis nogen skulle finde på at udskrive
din side?

Ja, se http://html-faq.dk/2007.asp

Se også http://html-faq.dk/2019.asp - det handler om skalerbarhed.

--