Google indeksering
Fra : Iznogood

Dato : 01-02-05 17:00

Hej Gruppe,

Har det nogen betydning for googles indeksering at min menu ligger i et
eksternt .js dokument?

Kan jeg evt. henvise google (robot.txt) til en side hvor menu ligger som
plain html, og vil det give mig en fordel?

iz

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 01-02-05 17:13

Iznogood skrev:

>Har det nogen betydning for googles indeksering at min menu ligger i et
>eksternt .js dokument?

Ja, jeg ville lave et <noscript> på siden med links.

Folk vil kun kunne se det, hvis javascript er slået fra og dermed
vil søgemaskinerne også kunne se din menu.

Og du får dem, som ikke ønsker at bruge javascript i deres
browser med som en sidegevinst.
--
Knud