Spm. Vedrørende rammer og hvide felter i G~
Fra : tengelsmann

Dato : 31-01-05 14:12

Jeg arbejder på en side, der benytter sig af rammer. Jeg bruger
GoLive 7.0.

Når jeg indsætter et billede i en af rammerne opstår der to hvide
felter - et fra venstre side af rammen og et andet langs toppen
af kanten.
Jeg har sat 'rammestørrelsen' til 0 samt sagt nej til
'rammekant'. Alligevel kan jeg ikke blive fri for disse hvide
rammer, der altid lægger sig samme sted.

Nogen forslag til, hvordan jeg slipper af med dem?

På forhånd tak.

Thomas

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 31-01-05 15:18

tengelsmann skrev:

>Jeg har sat 'rammestørrelsen' til 0 samt sagt nej til
>'rammekant'. Alligevel kan jeg ikke blive fri for disse hvide
>rammer, der altid lægger sig samme sted.

Et link til siden fremmer vores forståelse for problemet og
dermed større chance for et korrekt svar.

Men kan være, at du skal sætte margin og padding på body til 0.
--
Knud

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 31-01-05 18:22

tengelsmann wrote:

> Når jeg indsætter et billede i en af rammerne opstår der to hvide
> felter - et fra venstre side af rammen og et andet langs toppen
> af kanten.

Sådan vil det være, hvis man indlæser et billede i en browser uden at have
en html-side til at styre placering og omgivende luft.

Erik Ginnerskov
http://ginnerskov.frac.dk