E-Mail
webnoob 5265
Thunderbird på dansk?
Fra : Jesper Hansen

Dato : 07-02-05 16:16

Hejsa

Hvordan laver jeg Thunderbird om til dansk?

/jesper

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 07-02-05 16:39

Jesper Hansen skrev:
> Hvordan laver jeg Thunderbird om til dansk?

enten kan du bruge testpakken som er beskrevet på
http://www.mozilladanmark.dk/thunderbird/testpakker/

eller du kan bruge installeren beskrevet på
http://forum.mozilladanmark.dk/viewtopic.php?t=130

under alle omstændigheder er et nærmere kig på
http://www.mozilladanmark.dk/ nok ikke så ringe endda :)

--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Jesper Hansen

Dato : 07-02-05 17:39

On Mon, 07 Feb 2005 16:39:03 +0100, "Ivan V. Klattrup"
<ivan.klattrup@gmail.com> wrote:

>enten kan du bruge testpakken som er beskrevet på
>http://www.mozilladanmark.dk/thunderbird/testpakker/

Der har jeg prøvet at hente jar-filen, men siden findes ikke

>eller du kan bruge installeren beskrevet på
>http://forum.mozilladanmark.dk/viewtopic.php?t=130

Der rækker mine evner så ikke helt, hvis jeg henter "da-DK-mail.jar"
filen og pakker den ud, indeholder den en hel masse mapper og dem ved
jeg ikke rigtig hvordan de skal bruges.

>under alle omstændigheder er et nærmere kig på
>http://www.mozilladanmark.dk/ nok ikke så ringe endda :)

Nej det er en fin side som jeg også har besøgt, men lige det med at
lave TB om til dansk kniber gevaldigt for mig

Mvh
Jesper

Fra : Dino

Dato : 07-02-05 17:45

Den 07-02-2005 skrev Jesper Hansen i dk.edb.internet.software.mail+news:

> Der rækker mine evner så ikke helt, hvis jeg henter "da-DK-mail.jar"
> filen og pakker den ud, indeholder den en hel masse mapper og dem ved
> jeg ikke rigtig hvordan de skal bruges.

Men skal den nu også pakkes ud?

--
Dino

Verdens største samling af danske
script og moduler til Hamsteren
<http://starcruiser.dk/hamstersiden/>

Fra : Jesper Hansen

Dato : 07-02-05 20:17

On Mon, 07 Feb 2005 17:45:02 +0100, Dino <no.email.replies@excite.com>
wrote:

>Men skal den nu også pakkes ud?

Nej - det er mig der fjollede rundt i det

/jesper

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 07-02-05 17:55

Jesper Hansen skrev:
> Der rækker mine evner så ikke helt, hvis jeg henter "da-DK-mail.jar"
> filen og pakker den ud, indeholder den en hel masse mapper og dem ved
> jeg ikke rigtig hvordan de skal bruges.

"den nemme måde" er at hente Thunderbird Setup 1.0.exe og installere det
hele fra ny af (samme sted som du hentede da-DK-mail.jar )

en anden måde, når du nu alligevel har hentet da-DK-mail.jar er at
omdøbe den til en-US-mail.jar (det er _ikke_ en fil som skal pakkes ud)
og derefter ligge den i den mappe hvor den oprindelige en-US-mail.jar
ligger (jeg råder dig til at tage back-up af den oprindelige, hvis du nu
skulle fortryde)
Den mappe hvor den oprindelige fil ligger i er måske
C:\Programmer\Mozilla Thunderbird\chrome hvis du altså har installeret
på samme måde som mig

"Genstart" så Thunderbird og så skulle den være blevet dansk

--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Jesper Hansen

Dato : 07-02-05 20:18

On Mon, 07 Feb 2005 17:54:31 +0100, "Ivan V. Klattrup"
<ivan.klattrup@gmail.com> wrote:

>"Genstart" så Thunderbird og så skulle den være blevet dansk

Jeps - så virker det

/jesper