Sjovt problem med telefonnumre i Outlook C~
Fra : Henrik Koksby Hansen

Dato : 06-02-05 19:19

Hej,

I Outlook 2003 har jeg tidligere kunnet gemme kontaktpersoners
telefonnumre i formatet +45 xx xx xx xx uden problemer.

Jeg ved ikke hvad jeg har pillet ved, men nu fjerner den '+'-tegnet og
sammenskriver cifrene, så +45 xx xx xx xx bliver til xxxxxxxxxx.
De eksisterende har nummeret stående fint, som jeg gerne vil have det,
men det ændres, hvis jeg forsøger at rette i nummeret - eller, når jeg
opretter en ny kontaktperson.

Har i nogle ideer til hvad der kan være galt? Det er en engelsk
udgave, hvor jeg har sat sproget til dansk vha. 'Microsoft Office 2003
Language Settings' under 'Microsoft Office Tools' i Start-menuen.

Jeg installerede Office for ca. 14 dage siden, sammen med alle
tilgængelige opdateringer. Jeg har ikke opdateret efterfølgende.

--
Henrik

Fra : Henrik Koksby Hansen

Dato : 18-02-05 18:42

> [...]
>
>Jeg ved ikke hvad jeg har pillet ved, men nu fjerner den '+'-tegnet og
>sammenskriver cifrene, så +45 xx xx xx xx bliver til xxxxxxxxxx.
[...]

Jeg havde deaktiveret servicen "Telephony". Det skal man lade være
ved. Derudover er det tilsyneladende "placeringen" defineret under
"Kontrolpanel" -> "Telefon og Modemindstillinger" der bestemmer
formatet.

--
Henrik