Gmail invitation søges.
Fra : SpookiePower

Dato : 01-02-05 00:48

Skulle nogle ligge inde med en Gmail invitation
som de kan undvære, ville jeg blive meget glad.

På forhånd tak.

Fra : Claus

Dato : 01-02-05 05:49

SpookiePower skrev:
> Skulle nogle ligge inde med en Gmail invitation
> som de kan undvære, ville jeg blive meget glad.
>
> På forhånd tak.

er sendt

Fra : Kevin Vilhelmsen

Dato : 01-02-05 10:18

SpookiePower wrote:
> Skulle nogle ligge inde med en Gmail invitation
> som de kan undvære, ville jeg blive meget glad.
>
> På forhånd tak.

Hvad er Gmail og hvorfor skal man inviteres?.

--
Venlig Hilsen Kevin Vilhelmsen

Fra : Calle.

Dato : 01-02-05 17:19

Kevin Vilhelmsen wrote:

> Hvad er Gmail og hvorfor skal man inviteres?.

Har du prøvet at skive gmail i google?
--
Calle.

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 01-02-05 17:33

"Calle." <fake@fake.fake> skrev i en meddelelse
> Har du prøvet at skive gmail i google?

hvad er google ?
--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Anders Lund

Dato : 01-02-05 19:14

Ivan V. Klattrup wrote:
> hvad er google ?

Nooooooooo.......

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Søren Andersen

Dato : 01-02-05 19:18

Calle. wrote:
> Kevin Vilhelmsen wrote:
> Har du prøvet at skive gmail i google?

Næ, men jeg har googlet gmails i skive... :)

--
-- Hvad er forskellen på uvidenhed og ligegyldighed?
-- Det ved jeg ikke og jeg er også ligeglad.

Fra : Kevin Vilhelmsen

Dato : 01-02-05 20:14

Calle. wrote:

> Har du prøvet at skive gmail i google?

Din intelligens overrumpler mig.

--
Venlig Hilsen Kevin Vilhelmsen

Fra : Calle.

Dato : 02-02-05 06:08

Kevin Vilhelmsen wrote:
> Din intelligens overrumpler mig.
Den har jeg fået ved at google!

--
Calle.

Fra : Kevin Vilhelmsen

Dato : 02-02-05 13:14

Calle. wrote:

> Den har jeg fået ved at google!

Fuldstændig enig.!

--
Venlig Hilsen Kevin Vilhelmsen

Fra : Claus

Dato : 02-02-05 01:16

K> Hvad er Gmail og hvorfor skal man inviteres?.
Helt ærligt !
En mand spøger om hvad gmail, og straks skal han laterliggøres, det kan
i ikke være bekendt, svar ham istedet for.

Claus

Fra : Calle.

Dato : 02-02-05 06:10

Claus wrote:
> Helt ærligt !
> En mand spøger om hvad gmail, og straks skal han laterliggøres, det
> kan i ikke være bekendt, svar ham istedet for.
>
> Claus
Man kan godt undesøge lidt selv, istedet for at få det hele serveret.
Han fik at vide, at han skulle søge efter gmail i google. Er det ikke en
hjælp?
Se her hvor stor hjælp det er:
http://www.google.dk/search?hl=da&q=gmail&meta=

--