Thunderbird og threads...
Fra : Kong Kent

Dato : 31-01-05 21:17

Hej dk.edb.internet.software.mail+news

Har netop installeret Thunderbird i stedet for OE, da det skulle være
bedre til at opsnappe spam og sende det direkte i skraldespanden.

Men som newsreader kan jeg ikke få den til at makke ret. Jeg vil gerne
have, at nyeste indlæg er ØVERST, ikke nederst. Det går også fint nok
ved at vælge "Descending", men så er de ikke trådet. Dvs. de første
10000 indlæg i hver gruppe starter med "Re:" og så én eller anden
tilfældig tråd.

Hvordan får jeg den til at gøre *begge* dele, således hver eneste
nyhedsgruppe jeg klikker ind i har de nyeste indlæg øverst OG har alle
sammen trådet som de bør være?

På forhånd tak for al hjælp.

mvh

Kent.

Fra : L[x]

Dato : 31-01-05 22:10

Kong Kent wrote:

> Hvordan får jeg den til at gøre *begge* dele, således hver eneste
> nyhedsgruppe jeg klikker ind i har de nyeste indlæg øverst OG har alle
> sammen trådet som de bør være?

View -> Sort by -> Order recieved (ikke sikker på om denne er nødvendig)
View -> Sort by -> Decending
View -> Sort by -> Threaded

Alternativt kan du klikke to gange (eller indtil det passer) på ikonet
over den kollonne længst til venstre i det vindue hvor indlægene er.

--
mvh. L[x] - www.ionline.dk

Fra : Kong Kent

Dato : 31-01-05 22:16

L[x] wrote:

> [...]
>
> Alternativt kan du klikke to gange (eller indtil det passer) på ikonet
> over den kollonne længst til venstre i det vindue hvor indlægene er.

Hej Lx

Takker. Fandt ud af det her for to minutter siden *GG*

Nu skulle det virke på alle de abonnerede grupper. Dælme skønt at køre
Thunderbird og Firefox som mail/news/browser. Utrolig al den spam,
pop-up og andet gejl der ikke generer længere...

mvh

Kent - glad ejer af helt ny pc.
(P4 3,2GHz, G-Force 6600GT 128MB + 2x512MB PC3200 DDR-Ram)