E-Mail
webnoob 5265
Ukristisk hentning af binære filer.
Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 31-01-05 07:31

Greetings!

Jeg søger et stykke software der kan hente en binær fil uanset
completeness. Filen skal bare hentes og gemmes.

Xnews hoster hver gang der mangler et indlæg og spytter en masse
småfiler ud. Grabit afbryder hentning med fejl, hvis der mangler indlæg.

OE kan gøre tricket, men den skal absolut afsøge den hentede "fil" for
URL'er og det tager en evig tid og bruger rask væk 100-150MiB RAM.

Findes der noget der kan hente og gemme (jeg kan sagtens dekode det
selv)...?

Gerne gratis...

Fra : René Larsen

Dato : 02-02-05 21:44

In article <xn0dxwir13qocn3000@dtext.news.tele.dk>, Jesper G. Poulsen
wrote:

> Greetings!
>
> Jeg søger et stykke software der kan hente en binær fil uanset
> completeness. Filen skal bare hentes og gemmes.

Det kan BNR2 (Binary News Reaper). Det kan ovenikøbet hente delene fra
forskellige news-servere. Ulempen ved BNR2 er, at det udelukkende er
beregnet til binære filer, dvs. det er besværligt at læse
tekst-meddelelserne.

Hvis du f.eks. vil hente en fil, der er sendt i 10 dele, og hvor del 2 og
7 mangler, ender du med filerne "filnavn.01", "filnavn.03-06" og
"filnavn.08-10". Når du henter de resterende dele, bliver filen samlet
igen helt automatisk. Bemærk at Quickpar kan "reparere" filen udfra de
hentede dele af filen og PAR2 data, hvis der er data nok.

MVH, René

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 02-02-05 23:06

René Larsen wrote:

> [...]
> "filnavn.08-10". Når du henter de resterende dele, bliver filen
> samlet igen helt automatisk. Bemærk at Quickpar kan "reparere" filen

Kan den samle filerne selvom de resterende aldrig dukker op?

Kan det tage hvad der er og samle det til én fil i ét hug?

Jeg har nemlig ikke behov for et utal af små løse filer; jeg har brug
for samlede filer, uanset om de er komplette eller ej.

Fra : René Larsen

Dato : 06-02-05 20:21

In article <xn0dy1f3qklhmx004@dtext.news.tele.dk>, Jesper G. Poulsen
wrote:

> Kan den samle filerne selvom de resterende aldrig dukker op?

Ja (hvis du har nok PAR2 filer). Du kan også lade Quickpar slette PAR2
filerne efter brug (desværre sletter den dem ikke, hvis de ikke bliver
brugt).

MVH, René