E-Mail
webnoob 5265
Outlook Express delt mellem to alias hos s~
Fra : Hans-Jørgen Sindholt

Dato : 28-01-05 08:44

Hej i gruppen

Her i huset har vi et ønske om at kunne modtage E-mails via Outlook Express
fordelt på hver sit alias i hver sin gruppe. Vi har oprettet to grupper i en
XP-baseret maskine.
Jeg ved, at det principielt ikke er muligt, men mon dog ikke en og anden har
gjort nogle positive erfaringer i et lignende ønske.
Udbyder TDC.

Hans-Jørgen

Hjemmeside:
http://home4.inet.tele.dk/sindholt/

Fra : Hans-Jørgen Sindholt

Dato : 28-01-05 12:48

"Hans-Jørgen Sindholt" <sindholt@FJERNESparadis.dk> skrev i en meddelelse
> Hej i gruppen
>
> Her i huset har vi et ønske om at kunne modtage E-mails via Outlook
> Express fordelt på hver sit alias i hver sin gruppe. Vi har oprettet to
> grupper i en XP-baseret maskine.

Jeg svarer ikke selv på præcis dette spørgsmål, men fortæller blot at et
venligt menneske fra gruppen her har informeret mig om muligheder med
Googles gmail - som kan bruges i Outlook Express for eksempel.
Af samme vej har jeg fået information om muligheden for at sende/modtage
E-mails via Skolekom med Outlook Express.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 28-01-05 15:53

Hans-Jørgen Sindholt skrev:

>Her i huset har vi et ønske om at kunne modtage E-mails via Outlook Express
>fordelt på hver sit alias i hver sin gruppe. Vi har oprettet to grupper i en
>XP-baseret maskine.

I kan bruge meddelelsesregler til sortering.

http://kundeservice.tdconline.dk/artikel.php?dogtag=tdco_ss_int_mail_opsaetning_20

PS. Der findes en gruppe specielt til Outlook Express, se
signatur.
--
med venlig hilsen Knud
Bruger du Outlook Express?

Fra : Hans-Jørgen Sindholt

Dato : 28-01-05 17:53

"Knud Gert Ellentoft" <ellentoft@mail.tele.invalid> skrev i en meddelelse >
> [...]
>
> http://kundeservice.tdconline.dk/artikel.php?dogtag=tdco_ss_int_mail_opsaetning_20
>
> PS. Der findes en gruppe specielt til Outlook Express, se

Ja, der findes en gruppe til Outlokk Express - det har jeg såmænd set og
faktisk ikke tænkt videre over det - tak skal du have for det venlige tip.
Jeg abonnerer søreme endda på gruppen --- ak ja, der er "stabil cement"
øverst oppe -- so sorry.
Men lad mig lige konstatere, at den med meddelelsesreglerne dur i hvert fald
helt rigtigt - jeg har såmænd også set beskrivelsen på TDC. Ærgerligt.

Men altså - tak for din venlighed.