mail-filer - hvor?
Fra : Søren

Dato : 26-01-05 16:55

Jeg har oprettet et nyt domæne og i den forbindelse har jeg også oprettet ny
identitet under filer i Outlook.

Men af en eller anden årsag ser det ud til at den oprindelige version af
Outlook slettet - i hvert fald er min oprindelige identitet blevet slettet.
Er alle mine gamle mails så også slettet - eller hvor kan jeg evt. finde dem
henne?

Fra : Søren

Dato : 26-01-05 16:57

Sletningen gælder jo også mit adressekartotek - hjælp! - hvor finder jeg det
henne? - hvis det findes stadig....!!

Fra : Mads

Dato : 26-01-05 20:18

On Wed, 26 Jan 2005 16:56:34 +0100, "Søren" <mail@sorennellemann.dk>
wrote:

>Sletningen gælder jo også mit adressekartotek - hjælp! - hvor finder jeg det
>henne? - hvis det findes stadig....!!

Samme sted som allerede nævnt

mvh Mads

Fra : Mads

Dato : 26-01-05 20:18

On Wed, 26 Jan 2005 16:54:40 +0100, "Søren" <mail@sorennellemann.dk>
wrote:

> [...]
>Er alle mine gamle mails så også slettet - eller hvor kan jeg evt. finde dem

Start med at gå i Kontrolpanel > Mappeindstillinger hvor du markerer
"Vis skjulte filer og mapper". Så kan du nemlig se de mapper som
Windows før skjulte for dig.

Mappen hvor Outlook gemmer dine data findes på en sti der ligner :
>C:\Documents and Settings\ditnavn\Lokale indstillinger\Application Data\Microsoft\Outlook
Der skulle gerne ligge et par PST filer

mvh Mads