E-Mail
webnoob 5265
Thunderbird
Fra : Thomas Gade

Dato : 25-01-05 19:51

Når jeg får en mail viser thunderbird kun klokkeslettet den er leveret
på og udelader datoen.

Hvordan ændrer jeg dette så den også viser dato.

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 25-01-05 19:54

"Thomas Gade" <dazzle@frac.invalid> skrev i en meddelelse
> Hvordan ændrer jeg dette så den også viser dato.

Er det ikke nok at lade den ligge i indbakken til efter 24 timer ?
--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Carl Drud

Dato : 25-01-05 19:56

Thomas Gade wrote:

> Når jeg får en mail viser thunderbird kun klokkeslettet den er leveret
> på og udelader datoen.
>
> Hvordan ændrer jeg dette så den også viser dato.

http://kb.mozillazine.org/Thunderbird_:_FAQs_:_Change_the_Date_Format

Carl

Fra : Ukendt

Dato : 25-01-05 20:20

On Tue, 25 Jan 2005 19:55:31 +0100, Carl Drud
<carl.drud@myrealbox.com> skrev:

>http://kb.mozillazine.org/Thunderbird_:_FAQs_:_Change_the_Date_Format

den fil er ikke i min thunderbird ( user.js)

hvor skal den ligge?

--
Vh Per

icq 8212837

Fra : "Carsten Riis

Dato : 28-01-05 23:24

Per H skrev den 25-01-2005 20:20:

> den fil er ikke i min thunderbird ( user.js)
>
> hvor skal den ligge?

Du skal selv oprette filen.

Se:
http://www.mozilla.org/support/thunderbird/edit#user

--
mvh Carsten Riis
Red liv! 4 gange om året

Fra : Carl Drud

Dato : 25-01-05 20:25

Per H wrote:

> den fil er ikke i min thunderbird ( user.js)
>
> hvor skal den ligge?

I dit profile bibliotek.

http://texturizer.net/thunderbird/edit.html#user

Carl

Fra : Mikkel Z. Herold

Dato : 25-01-05 22:35

On 25-01-2005 19:50 Thomas Gade wrote:
> Hvordan ændrer jeg dette så den også viser dato.

Du kan bruge extension'en ConfigDate fra
http://www.thunderbird-mail.de/extensions/configdate/index-en.php

Mvh.

Mikkel

--
"At first just a rustle of canvas
And the gentlest breath on my face

http://www.mzh.dk

Fra : Thomas Gade

Dato : 26-01-05 12:19

Mikkel Z. Herold wrote:

> Du kan bruge extension'en ConfigDate fra
> http://www.thunderbird-mail.de/extensions/configdate/index-en.php
>
> Mvh.
>
> Mikkel

Tak til alle for svar

Thomas

Fra : Jesper Sommer

Dato : 26-01-05 12:40

Thomas Gade wrote:
> Når jeg får en mail viser thunderbird kun klokkeslettet den er leveret
> på og udelader datoen.
>
> Hvordan ændrer jeg dette så den også viser dato.

Bemærk, at det er helt bevidst det præsenteres således

Alle mails eller NG indlæg der kun har tid, er jo fra "idag" Alle
der er ældre end idag, har også en dato.

Personligt er jeg rigtig glad for den feature - det er meget nemmere at
se akkurat hvilke mails der er fra "idag"

Venligst

- Jesper