Outlook kalender - helligdage
Fra : Bent

Dato : 25-01-05 12:53

Hej,

Jeg får ikke vist helligdage i kalenderen, selvom jeg har "tilføjet
helligdage"

-nogen der kender en løsning på dette ?

Mvh
Bent

Fra : csm

Dato : 25-01-05 14:36

Under funktioner, indstillinger, kalenderindstillinger-->tilføj helligdage.

Fra : Gevaldi

Dato : 25-01-05 14:40

csm skriblede:

> Under funktioner, indstillinger, kalenderindstillinger-->tilføj
> helligdage.

Er du blevet *sneblind* eller svarer du bare
uden at læse hvad det er du svarer på :(

--
/Gevaldi

Fra : Bent

Dato : 25-01-05 15:47

"Gevaldi" <georg_valdi@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> csm skriblede:

> Er du blevet *sneblind* eller svarer du bare
> uden at læse hvad det er du svarer på :(
>

> Gevaldi,

Ja det er der noget der tyder på, har du iøvrigt et forslag til en løsning ?

ent

Fra : csm

Dato : 25-01-05 15:55

ha ha .. der var lige pis med hjernen. :-/ sorry...

Fra : GiWeo

Dato : 25-01-05 17:22

Hejsa

>Jeg får ikke vist helligdage i kalenderen, selvom jeg har "tilføjet
>helligdage"
>-nogen der kender en løsning på dette ?

Har sendt en mail til dig, indeholdende en fil med helligdage fra 2003
til 2007
--

Lars Engelhardt
webmaster@linkssiden.dk

Fra : Bent

Dato : 25-01-05 17:53

"GiWeo" <giweoFJERN@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hejsa

> Har sendt en mail til dig, indeholdende en fil med helligdage fra 2003
> [...]
Hej Lars,

Du er en "knop", det fixede du perfekt !

-Kender du årsagen til mit problem ?

Mvh / Bent

Fra : GiWeo

Dato : 26-01-05 16:21

Hejsa

>-Kender du årsagen til mit problem ?

Outlook er kun født med et begrænset antel helligdage, da mange falder
på forskellige datoer år for år - og de er simptelhen bare udløbet !

--

Lars Engelhardt
webmaster@linkssiden.dk

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 27-01-05 11:34

GiWeo wrote:
> Outlook er kun født med et begrænset antel helligdage, da mange falder
> på forskellige datoer år for år - og de er simptelhen bare udløbet !

Det lyder da som noget snavs - for godtnok er de forskellige fra år til år,
men man kan beregne dem forholdsvis simpelt, da alle forskydelige helligdage
ligger fast i forhold til påsken, der kan beregnes.

Jan

Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk