[Dialog] Et irritationsmoment ved redigeri~
Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 20-01-05 10:53

Hej alle

Rent rutinemæssigt hakker jeg jævnligt lige til Ctrl-S når jeg
arbejder. Det gør jeg i alle programmer, og det sikrer mig at der
altid er gemt en version af det jeg laver.

I Dialog har det så den konsekvens at vinduet lukkes ned og jeg
skal have mas med at hitte drafts og genoptage skrivningen - blot
for 5 sekunder efter at stå med samme problem.

Findes der en metode til at gemme en kladde uden at lukke ned?

--
Bertel
http://bertel.lundhansen.dk/   Fiduso: http://fiduso.dk/

Fra : Carl Drud

Dato : 20-01-05 17:58

Bertel Lund Hansen wrote:

> [...]
> for 5 sekunder efter at stå med samme problem.
>
> Findes der en metode til at gemme en kladde uden at lukke ned?

Jeg mener at have læst i news.software.readers, at Dialog laver en
Autosave hvert 250 sek. Men jeg er ikke sikker.

Hos mig lukker vinduet ikke ned. Prøv at højreklik på værktøjslinien i
meddelelses vinduet-->Configure Buttons/SHortcuts og se under "Action".
Der må være en shorcut under "Save and close draft".

Carl

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 20-01-05 23:48

Carl Drud skrev:

> Hos mig lukker vinduet ikke ned.

Nej, det er rigtigt at jeg selv har lagt en genvej ind, men hvis
jeg ikke gør det, kan jeg ikke gemme indlægget.

Det nytter ikke at lave noget med autogem ved nedlukning, for som
sagt er det noget jeg bruger løbende og med uregelmæssige
mellemrum når jeg skriver.