Gmail login problem
Fra : F.B.

Dato : 19-01-05 09:10

Hvorfor kommer denne beked hele tiden op når jeg prøver at logge
på Gmail.
Jeg har resettet to gange nu, og er sikker på at loginnavn og
adgangskode er korrekt

Nogen bud?
-----------------

Sorry, this is not a valid Gmail login.
You cannot log into Gmail using your Google Account username and
password.

Gmail is in a limited test period and is only available to a
small number of people who are helping test and improve the
service before it is made more widely available.

If you have been asked to test Gmail and have not yet created a
Gmail account, please click on the link in your invitation email.

If you have been asked to test Gmail and have already created a
Gmail account, please try to log in again using your Gmail
username and password.

---

fb

Fra : Calle.

Dato : 19-01-05 16:31

F.B. wrote:
> Hvorfor kommer denne beked hele tiden op når jeg prøver at logge
> på Gmail.
> Jeg har resettet to gange nu, og er sikker på at loginnavn og
> adgangskode er korrekt

Har du været inde på den før?
--
Calle.

Fra : F.B.

Dato : 19-01-05 17:22

Calle. wrote:

> Har du været inde på den før?

yep - men da jeg skulle ind igen kom dette skilt op.
Jeg bad om at få resettet mit password og jeg fik en mail med en
link jeg skulle trykke på, for derefter at lave et nyt password.

prøvet det 2 gange uden held, og hver gang med førnævnte
meddelelse.

damned....what to do?

--
Hilsen

Flemming Jørgensen
Slet: *getlost*

Fra : Palle Jensen

Dato : 19-01-05 22:35

Den 19 jan 2005 mumlede F.B. noget i denne stil:

> [...]
> link jeg skulle trykke på, for derefter at lave et nyt password.
>
> prøvet det 2 gange uden held, og hver gang med førnævnte

Har oplevet det et par gange før.

En af gangene nægtede GMAIL simpelthen mit login, så jeg requestede
jeg et password som så blev sendt til den alternative adresse jeg
havde angivet i opsætningen.

Bug vil jeg tro.

--
Venlig hilsen / Regards
Palle Jensen

E-mail me? Sure. Just remove the president of the USA.