Temp mod på 6600gt.
Fra : Martin Vollert

Dato : 13-02-05 03:34

Så venner så kom der temp måler på mit sparkel 6600gt (agp), en lille
let opdatering af min bios på mit gfx gjode det.

Jeg kommer lige tilbage med links og en howto hvis der er nogle der er
interesseret ?

--
Hilsen Martin.
http://home19.inet.tele.dk/vollert

Fra : Henrik Sahl

Dato : 13-02-05 11:18

"Martin Vollert" <sæt mit fornavn foran.@plakaten.dk> wrote in message
> [...]
> opdatering af min bios på mit gfx gjode det.
>
> Jeg kommer lige tilbage med links og en howto hvis der er nogle der er

Ja tak, mit Sparkle crasher tit og det ville være meget rart af vide om det
er pga. varme.

Mvh
Henrik

Fra : Martin Vollert

Dato : 13-02-05 16:41

Og så skrev Henrik Sahl disse ord.
> "Martin Vollert" <sæt mit fornavn foran.@plakaten.dk> wrote in message

> Ja tak, mit Sparkle crasher tit og det ville være meget rart af vide
> om det er pga. varme.

Her er et link http://home19.inet.tele.dk/vollert/new_page_1.htm
det er sådan jeg gjode.
Men husk det er på egen ansvar, men så svært er det altså ikke.

Fra : Martin Vollert

Dato : 18-02-05 18:00

Og så skrev Martin Vollert disse ord.

> Her er et link http://home19.inet.tele.dk/vollert/new_page_1.htm
> det er sådan jeg gjode.
> Men husk det er på egen ansvar, men så svært er det altså ikke.

Jeg ville da lige høre om der var nogle der har prøvet at følge min "how
to" og om den er god nok eller er der nogle ting der kunne være
anderledes ?.

--
Hilsen Martin.

Fra : Henrik Sahl

Dato : 21-02-05 00:07

> [...]
> to" og om den er god nok eller er der nogle ting der kunne være anderledes

Hvordan aflæser du temperaturen ?

Mvh
Henrik

Fra : Martin Vollert

Dato : 21-02-05 06:22

Og så skrev Henrik Sahl disse ord.
> "Martin Vollert" <sæt mit fornavn foran.@plakaten.dk> wrote in message

> Hvordan aflæser du temperaturen ?

Kig i dk binaer der kommer et pic der hedder "6600gt temp" der kan du
se hvor.

Fra : Henrik Sahl

Dato : 21-02-05 21:32

> Og så skrev Henrik Sahl disse ord.

> Kig i dk binaer der kommer et pic der hedder "6600gt temp" der kan du se
> hvor.

Mange tak.

Mvh
Henrik

Fra : Mikael

Dato : 26-02-05 12:49

Hejsa. Jeg har lige prøvet din lille guide. Den virkede super og jeg kunne
se temperaturen på kortet (56 C), men jeg stødte på et lidt underligt
problem, idet jeg efter at have opdateret bios og genstart, fik en melding
om at kortet ikke fik strøm nok. Den meddelelse havde jeg ikke fået før. Jeg
flashede tilbage til den originale bios og nu kommer meldingen ikke.
Mystisk. Jeg er nødt til lige at nævne, at jeg har en 400W PSU. Mit kort er
i øvrigt et Club 3D 6600GT AGP...

Fra : Henrik Sahl

Dato : 26-02-05 15:49

"Mikael" <boeniz@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> Jeg flashede tilbage til den originale bios og nu kommer meldingen ikke.
> Mystisk. Jeg er nødt til lige at nævne, at jeg har en 400W PSU. Mit kort

Og du har sat strømstikket til kortet, ik'

Mvh
Henrik

Fra : Mikael

Dato : 26-02-05 17:40

> Og du har sat strømstikket til kortet, ik'
>
> Mvh
> Henrik
>Øhhh... Nej, det har jeg sq godt nok ikke. Jeg har af en eller anden grund
>fået en opfattelse af, at det kun var nødvendigt med pci-e. (spørg mig ikke
>hvorfor). Men det skal man altså også med agp? Det vil jeg da gøre
>så....

Men det er da lidt underligt, at meddelelsen først kommer med den modererede
bios, men ok - sådan er det åbenbart. Så er det sikkert også derfor, jeg
ikke kan spille det der Colin McRay Rally, som fulgte med kortet. Need 4
Speed U2 kører tilsyneladende ok...

Fra : Henrik Sahl

Dato : 26-02-05 20:08

> [...]
> derfor, jeg ikke kan spille det der Colin McRay Rally, som fulgte med
> kortet. Need 4 Speed U2 kører tilsyneladende ok...

hehe, ja det kunne godt være forklaringen.

Mvh
Henrik