Hvilken grafikkort til doom3
Fra : PETER DALGAARD

Dato : 12-02-05 20:12

Søger gode råd til at købe et grafikkort..............
Ikke til en mio kr, men nok et par kilo ....

pd

Fra : Kurt Lund

Dato : 12-02-05 23:03

"PETER DALGAARD" <peterdalgaard@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Søger gode råd til at købe et grafikkort..............
> Ikke til en mio kr, men nok et par kilo ....
>
> pd

Hvad med et PowerColor RADEON 9800XT 2.199 kr

Kurt

Fra : Sune Salminen

Dato : 12-02-05 23:16

PETER DALGAARD wrote:
> Søger gode råd til at købe et grafikkort..............
> Ikke til en mio kr, men nok et par kilo ....
>
> pd

Doom 3 kører bedst på Nvidia kort har jeg hørt.

Geforce 6800 super luksus jeg-skal-komme-efter-dig.

Eller et Geforce 6600 GT til omkring 1500 kroner.

-Sune

--
Nuke a gay vegan whale for christ!
My band: www.secondnature.dk

Fra : Claus Albæk

Dato : 12-02-05 23:49

PETER DALGAARD wrote:
> Søger gode råd til at købe et grafikkort..............
> Ikke til en mio kr, men nok et par kilo ....
>
> pd

et X800 et eller andet kort kan fås til omrking 2500 nu om dage...

Mvh.
Claus Albæk
claude@eugina.dk

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 13-02-05 02:03

Claus Albæk wrote:

> et X800 et eller andet kort kan fås til omrking 2500 nu om dage...

Spild af penge, hvis du spør' mig. GF 6600GT er bedst value-for-money
pt. De sidste frames er ikke pengene værd.

Fra : Claus Albæk

Dato : 13-02-05 11:37

Jesper G. Poulsen wrote:

> Spild af penge, hvis du spør' mig. GF 6600GT er bedst value-for-money
> pt. De sidste frames er ikke pengene værd.

well... kommer vel an på hvilken billed kvalitet man vil have i sine
spil, jeg synes ikke et 6600gt kort leverer nok. smag og behag velsagtens.

Mvh.
Claus Albæk
claude@eugina.dk

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 13-02-05 18:41

Claus Albæk wrote:

> well... kommer vel an på hvilken billed kvalitet man vil have i sine
> spil, jeg synes ikke et 6600gt kort leverer nok. smag og behag

http://graphics.tomshardware.com/graphic/20041004/vga_charts-07.html

6600GT er ikke iblandt, men det ligger SVJV over 6800 i ydelse.

Fra : Jens Jensen

Dato : 14-02-05 12:39

> http://graphics.tomshardware.com/graphic/20041004/vga_charts-07.html
>
> 6600GT er ikke iblandt, men det ligger SVJV over 6800 i ydelse.

Ser man på nogle direkte "mand mod mand" benchmarks er et 6800 kort bedre.
Et 6800 er bare 500.-kr. dyrere