Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
skærm klikker fra
Fra : Charlotte

Dato : 12-02-05 18:08

Hejsa

En af mine venner har et problem med sin skærm. Han er lige flyttet hjem i
ferien og da han satte sin skærm til klikker den bare fra, han har et
onboard grafikkort som er slået fra i bios, og det andet er sat til, den har
kørt fint i et halvt års tid. Når man sætter skærmen i kontakten og unlader
at sætte den til pc'en starter den fint nok..
Nogen gode ide'er? har en ide' om at det har noget med hans grafikkort at
gøre.

Fra : Sune Salminen

Dato : 12-02-05 23:15

Charlotte wrote:
> [...]
> i kontakten og unlader at sætte den til pc'en starter den fint nok..
> Nogen gode ide'er? har en ide' om at det har noget med hans

Det kunne han måske finde ud af ved at prøve at aktivere on-board kortet
og tilslutte skærmen til dét.

-Sune

--
Nuke a gay vegan whale for christ!