TV-kort med MPEG-2
Fra : Danny

Dato : 11-02-05 21:26

Hej

Jeg er på udkig efter et TV-kort, men da min PC ikke er verdens hurtigste,
er jeg interesseret i et med indbygget hardware komprimering - gerne MPEG-2,
så jeg kan brænde en DVD uden at skulle konvertere først.

Hvad kan anbefales?

Mvh,
Danny

Fra : Steen Gellett

Dato : 12-02-05 12:09

"Danny" <santos@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> er jeg interesseret i et med indbygget hardware komprimering - gerne
> MPEG-2, så jeg kan brænde en DVD uden at skulle konvertere først.

Hauppauge winTV PVR - 150 - 250 -350............
3 modeller, alle med hardware encoder til mpeg2

Har selv et 150.......og er godt tilfreds !