hvilket gfx er hurtigst til under 2500,-
Fra : LNC

Dato : 09-02-05 17:37

er 9800XT hurtigere end feks 6600GT og det er AGP jeg hentyder til

eller hvilket er at foretrække under de 2500,-

Mvh Lars

Fra : NFL

Dato : 09-02-05 17:55

"LNC" <BOoH-FJERN@it.dk> wrote in message
> er 9800XT hurtigere end feks 6600GT og det er AGP jeg hentyder til
>
> eller hvilket er at foretrække under de 2500,-

Som jeg har forstået det, så skulle de 2 kort yde stort set lige godt. Men
6600 GT er noget billigere end 9800XT.

Jeg så et link til en test, men kan ikke lige huske det. Jeg leder lige.

> Mvh Lars

Nic

Fra : NFL

Dato : 09-02-05 17:56

"NFL" <news2004@mailme.dk> wrote in message

> Jeg så et link til en test, men kan ikke lige huske det. Jeg leder lige.

http://www.hardwaretidende.dk/hard/artikel/04/11/07/3704247

Nic

Fra : Brian Lund

Dato : 09-02-05 18:01

> er 9800XT hurtigere end feks 6600GT og det er AGP jeg hentyder til

6600 GT er det hurtigste af de to.

> eller hvilket er at foretrække under de 2500,-

Hvis du kan vente, så vent en måneds tid og se om der ikke kommer et X800 XL
med AGP, det er lige så hurtigt som X800 XT, og lige nu ligger de på ~2600
for PCI express...

Ellers er der Geforce 6600 GT, 6800, 6800 GT...
F.eks. http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=103228

Brian

Fra : LNC

Dato : 09-02-05 20:08