Nyt 6600 GT og temperatur.
Fra : NFL

Dato : 09-02-05 16:54

Hej.

Efter anbefalingerne om "mest for pengene" herinde, har jeg jo så købt et
6600 GT kort, men jeg synes du, at temperaturen ligger lige lovlig højt
under "idle". Den ligger på 52-54 grader.

MB temperatur er 39 og CPU er 33. Derudover ligger omgivelses temperaturen
på 39-40 grader.

Er det fint den ligger på 52-54 grader? Eller skal jeg kigge mig om efter en
køler og hvilken kan i så anbefale af aktive kølere?

Nic

Fra : TJM

Dato : 09-02-05 19:08

"NFL" <news2004@mailme.dk> wrote in message
> [...]
>
> Er det fint den ligger på 52-54 grader? Eller skal jeg kigge mig om efter
> en køler og hvilken kan i så anbefale af aktive kølere?

Hejsa

Mit asus 6600GT ligger også omkring 50-54 i idle og op til 90-96 efter ½-1
times BF-Vietnam.

/TJM

Fra : Ziggi

Dato : 05-03-05 22:32

Jeg købte for en md. tid siden et Asus EAX800XT Pro (ATi). Det idler omkring
41/41 (RAM/GPU) og peaker omkring 54/64. Det er efter 7-8 timers World of
Warcraft. Det er vel og mærke med en standard køler. Generelt tror jeg ikke
at man skal være bekymret sålænge man ikke oplever de "klassiske" symptomer
på overophedet GPU ("frosset" billede, pludselig sort skærm, voldsomt nedsat
performance osv.).

/Michael