sparkle versus club3D 6600GT ???
Fra : Jakob

Dato : 08-02-05 22:19

Jeg står og er blevet tilbudt et sparkle 6600GT istedet for et club3D
og vil derfor lige høre om det kan være ligegyldigt hvilket et af dem
man får, eller der er fordele ved det ene frem for det andet.

Venlig hilsen

Jakob

Fra : Martin Vollert

Dato : 08-02-05 23:18

Og så skrev Jakob disse ord.
> Jeg står og er blevet tilbudt et sparkle 6600GT istedet for et club3D
> og vil derfor lige høre om det kan være ligegyldigt hvilket et af dem
> man får, eller der er fordele ved det ene frem for det andet.

Jeg har et Sparkel 6600GT(AGP) og er fuldt tilfreds, lige PT
Køre mit 563MHz på core og 1100MHz på mem uden probs.
Med hensyn til kvalitet så tror jeg ikke der er nogen forskel.
Hvad skal du forresten gi ?, gav selv 1500kr for mit ved B.J.Trading
for 1 md siden.
--
Hilsen Martin.
http://home19.inet.tele.dk/vollert

Fra : Jakob

Dato : 09-02-05 01:14

> Hvad skal du forresten gi ?, gav selv 1500kr for mit ved B.J.Trading
> for 1 md siden.

Det bliver ca det samme :0), hvordan er kortet mht støj ?

Venlig hilsen

Jakob

Fra : Martin Vollert

Dato : 09-02-05 02:14

Og så skrev Jakob disse ord.

> Det bliver ca det samme :0), hvordan er kortet mht støj ?

Det er en std køler der sidder der på, dvs. den samme som på Club 3D og
dermed den samme støj, om det er høj eller lavt må være en personlig sag
men jeg har ingen problemer med støj fra mit grafikkort.
Ellers finders der jo et par uorig lownoise kølere, og lur mig om der
ikke kommer flere i nærmeste fremtid nu hvor kortet er blevet så
populær.