2 skærme, men i spil? Kan man slå den ene ~
Fra : CK®

Dato : 07-02-05 19:49

Hej alle

Jeg har 2 skærme sat til mit grafikkort, det er nemlig praktisk, synes jeg.

Så kommer jeg til at tænke på, om ikke man i nView-indstillingerne
kan sætte den ene skærm ud af drift, hvis man skal spille et bestemt spil?

Som det er nu, spiller jeg HalfLife2, som selvfølgelig kun er på den ene
skærm (skærm 1).
Den anden skærm (skærm 2) står bare og viser skrivebordet.
Kunne man ikke sætte skærm 2 ud af drift, så grafikkortet ikke skulle bruge
sine dyrebare ressourcer på den?
Jeg har prøvet at kigge på det dér med programprofiler i egenskaber for
nView,
men kan ikke finde se, at jeg skulle kunne sætte skærm 2 ud af spillet, så
at sige.

Nogen kloge hoveder herinde, som kan hjælpe?

Claus

Fra : Sune Salminen

Dato : 07-02-05 22:41

CK® wrote:
> [...]
> men kan ikke finde se, at jeg skulle kunne sætte skærm 2 ud af
> spillet, så at sige.
>
> Nogen kloge hoveder herinde, som kan hjælpe?

Højreklik skrivebord, klik egenskaber, klik indstillinger. Højreklik på
den skærm du vil slukke for.
Eller sæt driveren til single display mode.

-Sune

--
Nuke a gay vegan whale for christ!
My band: www.secondnature.dk