Asus GeForce 6600 GT larmer
Fra : Martin Mogensen

Dato : 06-02-05 12:30

Har lige købt et Asus GeForce 6600 GT PCI-Express og er tilfreds med det,
men hvor den blæser dog larmer! Er der andre der oplevet det - eller har jeg
været rigtig uheldig? Og kan man evt. stille noget for at afbedre det?

Martin

Fra : Brian

Dato : 06-02-05 15:23

Martin Mogensen wrote:
> [...]
> været rigtig uheldig? Og kan man evt. stille noget for at afbedre det?

Denne køler fra Arctic Cooling kune evt. være et bud:
http://www.arctic-cooling.com/vga2.php?idx=62

Brian

Fra : RuneR

Dato : 06-02-05 22:38

Brian wrote:

> Denne køler fra Arctic Cooling kune evt. være et bud:
> http://www.arctic-cooling.com/vga2.php?idx=62
>
> Brian

Hvor kan man købe den henne i lille DK ?

--
MVH Rune

Fra : Peet

Dato : 07-02-05 00:43

"RuneR" <spamer@go.away> skrev i en meddelelse news:cu62nm$20ft$1@news.cybercity.dk...

> Hvor kan man købe den henne i lille DK ?

Hvis man læser på EDB-priser så har deres nye type
køler desværre ry for at støje en del ........

Fra : ct

Dato : 09-02-05 14:52

> Hvis man læser på EDB-priser så har deres nye type
> køler desværre ry for at støje en del ........

Der er kommet en rev. 2, der skulle støje mindre og er blevet redesignet
lidt...

Fra : TJM

Dato : 06-02-05 20:53

Har samme kort og blæseren larmer også.

Jeg skifter den snart ud med en Zalman VF700-Cu:
http://www.zalman.co.kr/eng/product/view.asp?idx=149&code=013

/TJM