Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
hvilket er bedst ?
Fra : Mathias Jespersen

Dato : 01-02-05 10:35

hej gruppe

En af min venner har lige købt et radeon 9800 GT kort.

Jeg har selv et geforce 6600 GT.

Hvad for et af kortene er bedst?

Hilsen Mathias

Fra : Jakob Værge

Dato : 01-02-05 16:50

helt klart geforce 6600 GT

Fra : Kong Kent

Dato : 01-02-05 18:13

> En af min venner har lige købt et radeon 9800 GT kort.
>
> Jeg har selv et geforce 6600 GT.
>
> Hvad for et af kortene er bedst?

Uden tvivl 6600GT kortet. Har netop investeret i et sådant selv
(Club-3D) og min kammerat har selv et Radeon 9800, så hvis bare du hed
Freddie i stedet for Mathias, skulle man tro det var mig og min kammerat
du henviste til *GG*

Jeg scorede 2300+ mere i end 3DMark03 test end han, på akkurat samme
opsætning, lige på nær grafikkortet.

mvh

Kent.

Fra : asap

Dato : 02-02-05 16:51

> En af min venner har lige købt et radeon 9800 GT kort.
>
> Jeg har selv et geforce 6600 GT.

Hvis du mener et Radeon 9800 XT (GT findes vist ikke), så ligger de tæt på
hinanden med et lille plus til 6600 GT. Hvis det er et 9800 Pro er 6600 GT
noget mere foran. Man skal faktisk op i et Geforce 6800 før det virkelig
trækker fra Radeon 9800-serien.

Fra : Mathias Jespersen

Dato : 02-02-05 14:04

"asap" <dsl147843@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> noget mere foran. Man skal faktisk op i et Geforce 6800 før det virkelig

Jo jeg mente 9800 XT.

Hilsen Mathias