nVidia 6600 PCI-E (bedste mærke)
Fra : Glenn Rasmussen

Dato : 31-01-05 18:39

Hej NG,

Jeg står om ikke så længe og skal have købt mig en ny PC og dertil skal jeg
selvfølgelig også have mig et graffikort.

Overvejelserne har været mange, men er blevet enig med mig selv om at
nVidias 6600 er det bedste til mit behov da det virker til at være det kort
der giver mest ydelse for pengene.

Det skal helst være PCI-E, men ellers ved jeg om det skal være GT eller ej.

Hvilken model kan I anbefale og ikke mindste - hvilket mærke?

Har p.t. et GeForce 3 Ti200 fra MSI som jeg er rigtig godt tilfreds med - er
MSI stadig helt fremme i skoene?

Har læst nogle steder, at ASUS' drivers ikke er for gode så deres kort vil
jeg ser lidt bort fra.

På forhånd tak!

/Glenn
(Remove "NOSPAM" in my e-mail to reply.)

Fra : Uffe S. Callesen

Dato : 01-02-05 10:19

Jeg ville købe MSI's kort (Den med den runde kobber køler) Stnadard
køleren på (næsten) alle de andre 6600GT kort larmer af H' til - check
evt. Anandtech.com - de har et roundup af 12-14 forskellige mærker.

/Uffe

--
Mail mig på uffe <elefantnæseA> skelmose <prik> dk

Fra : Peet

Dato : 02-02-05 00:04

"Uffe S. Callesen" <anon@anon.local> skrev i en meddelelse news:XPHLd.31$vP5.15@news.get2net.dk...
> Jeg ville købe MSI's kort (Den med den runde kobber køler) Stnadard køleren på (næsten) alle de andre 6600GT kort larmer af H'
> til - check evt. Anandtech.com - de har et roundup af 12-14 forskellige mærker.

Har du bemærket, at der tilsyneladende findes to varianter.
En hvor HSI chippen er passiv kølet og en hvor GPU-køler
går ind over. Det er lidt rodet med layout på de 6600 kort
og leverandører taget meget let på data mht. ram-type mm.