Pasivt kølet, dual DIV kort, findes det?
Fra : Jan

Dato : 31-01-05 02:35

Hej,

Jeg leder efter et kort med 2xDVI, har fundet et XFX Geforce 6600GT, men
ville gerne have et der er pasivt kølet, det behøver ikke være et 6600GT,
bare noget i den retning, både mht. pris og ydelse.
Jeg har brug for alle PCI slot'ne, så en Zalman dur' desværre ikke.
Nogen forslag?

Mvh
Jan

Fra : Thomas Antonsen

Dato : 05-02-05 20:40

Hvis ikke du skal spille, så har Matrox en model, der hedder P650, der er
passivt kølet og med dual DVI.

VH Thomas

Fra : Jan

Dato : 06-02-05 14:44

Hej Thomas,

Thomas Antonsen wrote:
> Hvis ikke du skal spille, så har Matrox en model, der hedder P650,
> der er passivt kølet og med dual DVI.

Tak for tipet, jeg må læse nogle test af det.

Mvh
Jan