Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Software justere en 6800 blæser?
Fra : N´far

Dato : 30-01-05 23:23

Siden et stykke tid overvejer jeg nu om der findes noget software prg. til
at nedjustere omdrejninger på et 6800 kort, da den jo slet ikke bliver så
varmt...

Fra : Michael

Dato : 31-01-05 14:52

"N´far" <rudiNOSPAM@mail.dk> wrote in message
> Siden et stykke tid overvejer jeg nu om der findes noget software prg. til
> at nedjustere omdrejninger på et 6800 kort, da den jo slet ikke bliver så
> varmt...

Jeg har et ASUS 6800 kort og til ASUS' kort findes et program til det - mon
ikke der også gør til andre?

/Michael

Fra : R.Balle

Dato : 31-01-05 15:41

"Michael" <giderikke@spammes.invalid> skrev i en meddelelse
> "N´far" <rudiNOSPAM@mail.dk> wrote in message
>
> Jeg har et ASUS 6800 kort og til ASUS' kort findes et program til det -
> mon ikke der også gør til andre?

Hvad hedder prg. ?

Fra : N´far

Dato : 31-01-05 17:43

"R.Balle" <nomail@tak.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad hedder prg. ?

Asus SmartDoctor, ik ?
http://www.majorgeeks.com/download3007.html

Mon der findes sådan noget til en Leadtek GeForce 6800 også ?

Fra : Michael

Dato : 09-02-05 12:22

> Asus SmartDoctor, ik ?
> http://www.majorgeeks.com/download3007.html

Sry - har ikke været på i nogle dage
Ja, ASUS SmartDoctor hedder!

/Michael

Fra : N´far

Dato : 09-02-05 17:15

> Sry - har ikke været på i nogle dage
> Ja, ASUS SmartDoctor hedder!
>
> /Michael

Tak.

Mit kort er 48 grader i 2D og 58 i 3D (når jeg kører "rthdribl.exe").

Faldt så over denne her ( tyske ) tråd:
http://makeashorterlink.com/?M1F22407A

Problemet er nu bare, at man nemt kan glemme at slå expert tools fra igen
inden man spiller et spil, og det ville jo ikke være så smart.

Ideer ?

Interessant også, at kortets temp. ifølge tråden skulle falde ved en højere
GPU frekvens.