Passivt kølet graffikkort til at erstatte ~
Fra : Lars

Dato : 30-01-05 18:02

Hej

Jeg har et passivt kølet GF4 TI-4200, som jeg mistænker for at være
defekt... Så det leder mig frem til spørgsmålet:

Hvad er det bedste passivt kølet graffikkort, med TV-ud (og evt. TV-ind) i
prisklassen under 1500 kroner?

Mvh, Lars

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 30-01-05 18:19

Lars wrote:

> Hvad er det bedste passivt kølet graffikkort, med TV-ud (og evt.
> TV-ind) i prisklassen under 1500 kroner?

GF 6600GT med en Zalman heatpipe?

Eller et GF4 Ti4200 med ditto.

Fra : Lars

Dato : 30-01-05 18:27

> GF 6600GT med en Zalman heatpipe?
>
> Eller et GF4 Ti4200 med ditto.

Jeg har allerede et GF4 Ti4200 med Zalman heatpipe. Jeg er mere ude efter
et, hvor det er designet til at være passivt kølet. Men jeg vil helt sikkert
tage 6600GT med i overvejelserne

Mvh, Lars

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 30-01-05 18:48

Lars wrote:

> Jeg har allerede et GF4 Ti4200 med Zalman heatpipe. Jeg er mere ude
> efter et, hvor det er designet til at være passivt kølet. Men jeg vil

Jeg tror ikke at de kraftige grafikkort er designet til passiv køling.
GF4 Ti4200 koster ikke mange basører idag og køleren har du jo

Fra : KT

Dato : 30-01-05 18:58

"Lars" <IHateSpam@Alot.com> wrote in message
> [...]
> defekt... Så det leder mig frem til spørgsmålet:
>
> Hvad er det bedste passivt kølet graffikkort, med TV-ud (og evt. TV-ind) i

Jeg skal også ud og finde en erstatning for mit passivt kølede gf ti4200, og
vil høre om der er nogle der har erfaringer med hvilke kølere (uden blæser)
der passer på gf 6600gt (AGP-versionen).
Jeg kan forstå at AGP-versionen kræver speciel køling pga. en ekstra "chip"
på graffikkortet i forhold til pci-e versionen.

Mvh Kim

Fra : Preben Kvist

Dato : 31-01-05 00:09

Hvis ikke du selv vil skifte køler, så kunne valget f.eks. være Sapphire
RADEON 9600 XT ULTIMATE Edition
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=72327.

Preben Kvist