Grafiktilstande ved at højreklikke på skri~
Fra : Ukendt

Dato : 29-01-05 09:30

Jeg mener bestemt, at jeg fik en mulighed for at vælge skærmtilstande ved at
højreklikke på skrivebordet første gang jeg installerede grafikdrv.'erne til
ATI Mobillity Radeon 9700PRO med 128MB (Znote 4200). Her de efterfølgende
gange, har jeg ikke denne mulighed.

Er der nogen der ved, hvordan jeg får denne mulighed igen. Det er meget
anvendeligt, når jeg kobler den til tv'et eller en projektor.

--
Kh. John Quist

Er blevet anbefalet denne: http://www.omegadrivers.net/ati/win2k_xp.php -
men kan se, at den fylder ca. 15MB og jeg frygter, at den installere alle
mulige og umulige features, som jeg ikke har brug for og som suger mange
rescourser! Anyone?

Fra : Mads

Dato : 29-01-05 10:24

On Sat, 29 Jan 2005 09:30:11 +0100, "John Quist" <johnsnabelaquist.dk>
wrote:

> [...]
>
>Er der nogen der ved, hvordan jeg får denne mulighed igen. Det er meget
>anvendeligt, når jeg kobler den til tv'et eller en projektor.

Det er da standard i Windows, uanset hvilket grafikkort du har.
Højreklik på skrivebordet og vælg Egenskaber > Indstillinger.

mvh Mads

Fra : Ukendt

Dato : 29-01-05 11:26

> Det er da standard i Windows, uanset hvilket grafikkort du har.
> Højreklik på skrivebordet og vælg Egenskaber > Indstillinger.

Rigtigt nok - men jeg havde muligheden direkte fra højrekliksmenuen til at
vælge skærmstandarder samt flere grafikinstillinger uden at skulle gå i
instillinger -> avanceret osv.

Kh. John

Fra : Myt

Dato : 29-01-05 11:58

"John Quist" <johnsnabelaquist.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> vælge skærmstandarder samt flere grafikinstillinger uden at skulle gå i

Så er der nok sket en ændring i din grafikdriver, jeg har det med mit Tyan
kort, og ATI's nyeste driver. Prøv at installer din driver igen og se om
ikke det ændre noget.

Myt