vil min PC være flaskehals med dette Gfx?
Fra : PL

Dato : 27-01-05 08:21

Jeg overvejer at købe denne her:

Resten er min PC er følgende:
512 Mb DDR400 pc3200 (noname) Sakl have smidt een ekstra klods i en af
dagene.
2,6 GHz Intel P4 800FSB
Asus p4P4P800-VM http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=39605

Spørgsmålet er så om resten af min pc vil blive flaskehals med dette nye
kort?

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 27-01-05 10:17

PL wrote:

> Spørgsmålet er så om resten af min pc vil blive flaskehals med dette
> nye kort?

Jeg ved ikke om du opnår flaskehals-problemer, men du får ihvertfald
udnyttet CPU'en til det maksimale