POW 6600GT medfølger der altid spil?
Fra : Thomas

Dato : 27-01-05 00:18

Hej NG

Nu er det nu.... jeg skal have købt et 6600GT

Jeg kan se at Bob.dk har et Point Of View 6600GT til ca. 1600,- og jeg kan
hente det i min egen by og dermed slippe for fragt, nice men!!! Følger
der de spil med hos bob.dk som andre butikker nævner( fx shg og Midtdata)?
De nævner bl.a. Hitman Contract.

Nogle her der har købt dette kort hos Bob.dk eller tilfældigvis bare ved det
af andre årsager?

Mvh

Thomas

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 27-01-05 01:47

Thomas wrote:

> Nogle her der har købt dette kort hos Bob.dk eller tilfældigvis bare
> ved det af andre årsager?

Retail-udgaverne har som regel altid noget software med. Bulk-udgaverne
indeholder kortet og drivere og _intet_ andet.

Jeg vil klart anbefale bulk-udgaver, da det der medfølger
retail-udgaver sjældent er fulde versioner.

Fra : Thomas

Dato : 27-01-05 11:16

"Jesper G. Poulsen" <ms2mogens@ingensteder.dk.invalid> wrote in message

> [...]
>
> Jeg vil klart anbefale bulk-udgaver, da det der medfølger
> retail-udgaver sjældent er fulde versioner.

Delvis enig.... men nu var det bare sådanne at priserne var ca. ens, og
kunne man få mere med hos den ene forhandler end hos den anden, så var det
jo lidt interessant. Jeg ville hellere ikke selv købe bare for at få
spillene med, dem skal man nok få "købt" på et andet tidspunkt

Mvh

Thomas

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 27-01-05 13:00

Thomas wrote:

> Delvis enig.... men nu var det bare sådanne at priserne var ca. ens,

Ja, så vælger man efter "hjertet"