Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Diagonale streger fra højre til venste på ~
Fra : J

Dato : 26-01-05 23:55

Hejsa,

Er jeg den eneste som har problemer med ovenstående subjekt på mit Radeon
9800?
Jeg er ved at blive sindsyg, men jeg tror efterhånden ikke mere at det er
mig. Det må være en fejl i kortet.
Mit gamle VIVO var flawless. TV-out var en drøm på det. Men man kan jo ikke
have det hele, havde jeg dog bare ikke været CS nørd, så havde jeg heller
ikke investeret i det nye kort: 9800 Pro 128mb His iceQ <-- SKOD

Gutten her har beskrevet det meget præcist, og jeg har præcist sammer
problem.

http://www.lyberty.com/tech/video-cards/ati-problem.htm

Mvh. J

Fra : J

Dato : 27-01-05 09:58

Det blev vist lidt sent i går. Subjekt skulle ha heddet:

Diagonale streger fra venstre nederste hjørne op mod højre øverste hjørne.

Mvh. J