Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Kan disse klare Counterstrike (HL2) uden a~
Fra : jfo

Dato : 25-01-05 09:18

Hejsa.

Jeg overvejer at købe en ny, billig og færdigsamlet pc fra Bilka.

Den skal kunne køre Counterstrike (HL2) uden at hakke i grafikken.

De har to maskiner med disse grafikkort.

Kan grafikkortene klare mosten ? : NVidia Geforce FC5200, ATI Radeon
9200SE

Begge kort har 128 MB ram.

Mvh. Jfo

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 25-01-05 14:36

"jfo" <fossadun@yahoo.com> wrote in news:lhnJd.35644$k4.686492
@news1.nokia.com:
> Jeg overvejer at købe en ny, billig og færdigsamlet pc fra Bilka.

Jeg ved ikke om Bilka er et godt sted at handle - jeg ville altid
gå til en fagmand så jeg kan spørge om tingene i forretningen.

> Den skal kunne køre Counterstrike (HL2) uden at hakke i grafikken.

Counterstrike er en mod til HL1 - HL2 er meget nyt og kræver en del.

> Kan grafikkortene klare mosten ? : NVidia Geforce FC5200, ATI Radeon
> 9200SE

Kender ikke Nvidia-kortet, men 9200SE så jeg på for ½ år siden. Det er
_ikke_ pengene værd med mindre det er ekstremt billigt. Er det et godt
tilbud kan du jo selvf. bare skifte kortet ud. Jeg valgte det lidt
dyrere 9600 pro som på det tidspunkt kostede ca. 700. Det kører HL2
ganske fint.

http://www20.graphics.tomshardware.com/graphic/20041110/index.html

/hilsner
--
| lars gjerløw jørgensen | e-mail: remove dots |
| N55 43.184 E12 32.405 | www.lgj.dk | oz2lgj |

Fra : Sune Salminen

Dato : 26-01-05 03:35

Lars Gjerløw Jørgensen wrote:
> [...]
> gå til en fagmand så jeg kan spørge om tingene i forretningen.

> Counterstrike er en mod til HL1 - HL2 er meget nyt og kræver en del.

Counterstrike findes også som mod til HL2.

Det vil køre fint på 9200 og 5200 kort, omend med begrænset
billedkvalitet.

-Sune

--
Nuke a gay vegan whale for christ!