Problemer i spil!!
Fra : Jesper Andersen

Dato : 24-01-05 10:13

Hej gruppe!!

Jeg har i et stykke tid haft problemer med at spille nogle af de gode og
krævende spil på min computer. DOOM 3, og FARCRY bare for at tage nogle
eksempler.. De hakker vildt og jeg har prøvet at sætte spec ned i spilne..
Har prøvet alt. ved ikke hvad der er galt. for der burde da ikke være noget
i vejen med disse spec's.

Håber at i kan hjælpe.

mine spec.
AMD Athlon 64 3200+
ATI Radeon 9800 pro
512 ddr ram
120 GB western digital 7200 rpm.

mvh.
Jesper

Fra : iddqd

Dato : 24-01-05 10:56

Jesper Andersen wrote:
> [...]
> Har prøvet alt. ved ikke hvad der er galt. for der burde da ikke være noget

Check din PC for spyware og virus.

Mvh

Bruno

Fra : Brian Lund

Dato : 24-01-05 11:07

> [...]
> eksempler.. De hakker vildt og jeg har prøvet at sætte spec ned i spilne..
> Har prøvet alt. ved ikke hvad der er galt. for der burde da ikke være

Mon ikke du skal installere en driver til dit chipset?

Hvis du går ind i de avancerede indstillinger for dit grafikkort og ser
under fanebladet "SMARGART(tm)" så skal den stå på 8x AGP, hvis den ikke gør
er det nok fordi du mangler den driver...

Brian

Fra : Jesper Andersen

Dato : 24-01-05 11:23

hej igen..

Min computer er checket for virus og evt. spyware. Der er intet.. Min
smartgart indstilling står på 8X i gfx indstillingerne, så det kan heller
ikke være det!!

mvh.
Jesper

Fra : Laziter [9440]

Dato : 24-01-05 11:36

Jesper Andersen skrev:
> hej igen..
>
> Min computer er checket for virus og evt. spyware. Der er intet.. Min
> smartgart indstilling står på 8X i gfx indstillingerne, så det kan heller
> ikke være det!!

Prøv at hakke tasterne CTRL + ALT + DELETE ned og se om der er noget der
tager din CPU tid..
Hvilke programmer har du brugt til at tjekke for spyware og virus?

Mvh
Benjamin

Fra : Jesper Andersen

Dato : 24-01-05 11:51

hej igen..

Til virus bruger jeg Norton antivirus 2005, og til spyware bruger jeg Ad
aware.. Når jeg trykker ctrl-alt.delete ned er der ingen tegn på noget der
er galt, og det er det der undre mig en del..

mvh.
Jesper

Fra : Laziter [9440]

Dato : 24-01-05 12:16

Jesper Andersen skrev:
> [...]
> aware.. Når jeg trykker ctrl-alt.delete ned er der ingen tegn på noget der
> er galt, og det er det der undre mig en del..

Hmm, jeg har lidt skidte erfaringer med Norton, den var så flink at lade
som ingenting da en virus lagde min computer i knæ forleden dag, men den
kan da bruges hvis man har tid til at formattere og starte forfra
Nogle gange har spyware programmer det med at starte op, afslutte og
starte op igen sådan at man bliver fristet til at tro på at der ikke er
noget. Ad Aware opdager ikke alt (men tæt nok på til at jeg selv bruger
det), jeg supplerer så op med et online scan der plejer at snuppe det
sidste hvis der måtte være noget. Du kan prøve dette online værktøj:
http://www.spywarefri.dk/spywarefri-onlinescan.htm

Mvh
Benjamin

Fra : jfo

Dato : 25-01-05 12:52

"Laziter [9440]" <laziterNO@THANKSgmail.com> wrote in message
> [...]

Microsofts nye Anti Spyware program (Beta-version) kan downloades gratis fra
Microsoft.

Det fjernede 5 forskellige Spywares fra min pc første gang jeg kørte det.

Jfo

Fra : Sune Salminen

Dato : 26-01-05 03:44

jfo wrote:
> [...]
> gratis fra Microsoft.
>
> Det fjernede 5 forskellige Spywares fra min pc første gang jeg kørte

Ja, det skulle være rimelig effektivt har jeg hørt.
http://www.bbspot.com/News/2005/01/microsoft_antispyware.html

fnis

-Sune

--