6600 GT driver
Fra : Mathias Jespersen

Dato : 23-01-05 13:30

Hej driverne fra SiS forandrede ikke noget.

Når jeg installerer driverne til mit 6600 GT for jeg at vide at det ikke var
muligt at installere en wdm video driver og en croosbar driver.

Er det vigtigt at de drivere bliver installeret?`

Hilsen Mathias

Fra : Sune Salminen

Dato : 23-01-05 18:36

Mathias Jespersen wrote:
> [...]
> driver.
>
> Er det vigtigt at de drivere bliver installeret?`

croosbar...??
Eller crossbar? Det har måske noget med SLI at gøre.. Hvad ved jeg.

WDM = Windows Driver Model, søg på google hvis du vil vide mere om det.

Hvis ellers den driver du har installeret virker, så behøver du ikke
bekymre dig om om det er en WDM driver eller ej. Du kan downloade en WDM
driver hos Nvidia (der står om den er WDM eller ej).

-Sune

--
Nuke a gay vegan whale for christ!
My band: www.secondnature.dk

Fra : Sune Salminen

Dato : 23-01-05 18:38

Mathias Jespersen wrote:
> [...]
> driver.
>
> Er det vigtigt at de drivere bliver installeret?`

Prøv at holde dine spørgsmål til EN ENKELT TRÅD.

Det er totatlt uoverskueligt når du poster 75 forskellige tråde med
spørgsmål der ligner hinanden.

-Sune

Fra : Bjarke Christensen

Dato : 23-01-05 22:46

WDW: det er fordi kortet ikke supporterer det. det er ikke en *fejl* men en
serviceoplysning.

Bjarke