xfx 6600 GT AGP problem
Fra : Mathias Jespersen

Dato : 23-01-05 11:36

hej jeg har lige købt et nyt xfx geforce 6600 GT AGP grafikkort.

Men mit bundkort som er et K7S8X fra asrock, arbejder ikke godt sammen med
mit grafikkort. Så når jeg spiller computer er der altid en masse fejl f.eks
huller i bjerge og huller i menneskers ansigter.

jeg har prøvet at købe en ny strømforsyning fordi at kortet kræver meget
strøm, jeg har også prøvet at hente nye drivere til grafikkortet men det
hjalp ikke. Driverne på asrocks hjemmeside fulgte allerede med mit bundkort

Så jeg håber at nogen ved hvor jeg kan finde nyere drivere til mit bundkort.

Hilsen Mathias

Fra : Bo Olesen

Dato : 23-01-05 16:56

> Så jeg håber at nogen ved hvor jeg kan finde nyere drivere til mit
> bundkort.

http://download.sis.com/

Prøv her og download den seneste AGP gart driver:
SiS AGP(GART) Driver (v1.17E) 2004-05-11

Fra : N´far

Dato : 23-01-05 18:34

Prøv med et bundkort bios update evt.

Fra : LNC