6600 GT problem
Fra : Mathias Jespersen

Dato : 23-01-05 11:28

hej jeg har lige købt et nyt xfx geforce 6600 GT AGP grafikkort.

Men mit bundkort som er et K7S8X fra asrock arbejder ikke godt med mit nye
kort. Så der er en masse fejl på skærmen når jeg spiller computer.

Så jeg vil høre om der er nogen der ved hvor jeg kan finde nyere drivere til
mit bundkort.

Jeg har prøvet at downloade de nyeste drivere til mit bundkort på asrocks
hjemmeside men det hjalp ikke.

Hilsen Mathias

Fra : Henrik Sahl

Dato : 23-01-05 15:39

"Mathias Jespersen" <no-spam@numse.dk> wrote in message
> [...]
> mit bundkort.
>
> Jeg har prøvet at downloade de nyeste drivere til mit bundkort på asrocks

Hvis asrock ikke har driverne på deres egen webside hvem skulle så have de
nyeste drivere ?

Har du overvejet at kigge på driveren til grafikkortet istedet ?

Mvh
Henrik

Fra : Bo Olesen

Dato : 23-01-05 17:01

Måske www.sis.com

Fra : Sune Salminen

Dato : 23-01-05 18:06

Henrik Sahl wrote:
> "Mathias Jespersen" <no-spam@numse.dk> wrote in message

> Hvis asrock ikke har driverne på deres egen webside hvem skulle så
> have de nyeste drivere ?

Dem der laver det chipset der sidder på hans bundkort. asrock laver så
vidt jeg ved ikke chipsets.

-Sune

--
Nuke a gay vegan whale for christ!
My band: www.secondnature.dk

Fra : Mathias Jespersen

Dato : 23-01-05 13:23

"Sune Salminen" <salminen@monkeydoktor.dk> skrev i en meddelelse

> Dem der laver det chipset der sidder på hans bundkort. asrock laver så
> vidt jeg ved ikke chipsets.
>
> -Sune
>
>Hej jeg har prøvet den driver fra SiS som bo olesen foreslog men den hjalp
ikke på det.

når jeg installerer driverne til mit 6600 GT får jeg at vide at det ikke er
muligt at installere en video capture driver
og en croosbar driver.

Hilsen Mathias

Fra : Mathias Jespersen

Dato : 23-01-05 13:27

"Sune Salminen" <salminen@monkeydoktor.dk> skrev i en meddelelse

> Dem der laver det chipset der sidder på hans bundkort. asrock laver så
> vidt jeg ved ikke chipsets.
>
> -Sune
hej driveren fra SiS virkede ikke

Når jeg installerer mit 6600 GT kommer der en fejlmedelse hvor der står at
det ikke er muligt at installere
en wdm video capture driver og en croosbar driver

Hilsen Mathias

Fra : Sune Salminen

Dato : 23-01-05 18:37

Mathias Jespersen wrote:

> Når jeg installerer mit 6600 GT kommer der en fejlmedelse hvor der
> står at det ikke er muligt at installere
> en wdm video capture driver og en croosbar driver
>
> Hilsen Mathias

Video Capture driveren bliver kun installeret hvis dit kort har video
indgang.

Det har det nok ikke.

Er du sikker på du ikke mener Crossbar..? Prøv Google.

-Sune