Hvad er best ???
Fra : The Jam

Dato : 22-01-05 17:08

Hej

jeg står og skal købe ny pc, og ved ikke rigtigt om jeg skal put mit
gamle grafikkort i den ny eller køer med det som er i den ny.
så hvad er best ????

RADEON, 9600PRO, 128MB, (PowerColor),ATI,(R96-HD3) eller
GEFORCE FX5700Q, 256MB DDR,

Har kigget lidt på nettet med kan ikke rigtigt finde noget.

På forhånde tak

Th Jam

Fra : hubbihub

Dato : 22-01-05 17:32

Uden at kende de exacte tal - så tror jeg 9600 er hurtigst.
9600 og 5900 er nogenlunde lige hurtigt - med et fordel til 9600.
Find evt et 9600XT.

Eivind