flat panel settings ?
Fra : Punish The Deed, Not~

Dato : 22-01-05 14:00

Hej jeg har et Nvidia TI4200 og har lige hentet nye drivere og nu har
det endelig fundet min lcdskærm "lgrz30lz50" der er kommet nogle
indstillingsmuligheder jeg ikke har haft før og mit spørgsmål er så,
hvad betyder dette :

Display adapter scalling

Centred output

Monitor scaling " den har jeg slået til"

Fixed aspect ratio scaling

Det er de fire muligheder jeg kan klikke af, og jeg tænker på hvad er
bedst når jeg bruger skærmen til at spille FPS-spil på ? eller er der
overhovedet nogen forskel, har det noget at sige ?

(1) Amin Jensen der var på badeferie har lovet de thailandske myndigheder at