Matrox G400
Fra : msp

Dato : 21-01-05 03:32

Hej.
Jeg har et Matrox G400 kort med to udgange Produkt nr. G4+MDH4A32G og vil
gerne have det sat i mit nye bundkort ASRock K7S41GX. Men på AGP-slotten
står der at der KUN må sættes 1.5volt skærmkort i denne.
Er ovenstående skærmkort 1.5 eller 3.3 volt?
Nogen der ved det?
Alle søgninger på kortet fortæller ikke om spændingen .

Mogens

Fra : Sune Salminen

Dato : 21-01-05 03:46

msp wrote:
> [...]
> Er ovenstående skærmkort 1.5 eller 3.3 volt?
> Nogen der ved det?
> Alle søgninger på kortet fortæller ikke om spændingen .

Du kan se om det er 1.5 eller 3.3 volt på kant-connectoren. Jeg kan ikke
huske hvad der er hvad.
Prøv at søge på AGP 1.0 og AGP 2.0, AGP edge connector.. noget i den
stil.

Ellers dukker der nok en link op her i tråden før eller siden.

-Sune

--
Nuke a gay vegan whale for christ!
My band: www.secondnature.dk

Fra : Jante

Dato : 21-01-05 04:16

"Sune Salminen" skrev:

> Ellers dukker der nok en link op her i tråden før eller siden.

http://www.ertyu.org/~steven_nikkel/agpcompatibility.html

/J

Fra : msp

Dato : 21-01-05 04:51

Tak for hurtig respons.
Det var et svar der kunne bruges, jeg har imidlertid fundet dette om matrox
http://forum.matrox.com/mga/viewtopic.php?t=4326

Mogens