GeForce PCX GF6600GT - Asus, Club 3D eller~
Fra : JSB

Dato : 19-01-05 23:23

Jeg overvejer at købe PC hos Primetech og har i den forbindelse kig på
følgende GF6600GT PCIe grafikkort.

GeForce PCX GF6600GT

http://www.primetech.dk/shop/productinfo.asp?id=1635

Club 3D GeForce PCX GF6600GT 128MB:

http://www.primetech.dk/shop/productinfo.asp?id=1595

eller

AOPEN AEOLUS 6600GT-DV 128MB:

http://www.primetech.dk/shop/productinfo.asp?id=1575

Jeg prioriterer god ydelse samt det mest støjsvage kort. Hvad vil I vælge?
Er det fx værd at ofre de ca. kr. 500,- ekstra for ASUS-kortet frem for Club
3D's model?

Med håb om et hurtigt svar.

Jesper

Fra : Jonas

Dato : 20-01-05 01:41

der er ikke nogle af de kort som kan kaldes støjsvage. ta' det billigste og
monter en zalman vf700 på det.

mvh jonas.

Fra : ole

Dato : 20-01-05 10:01

Hej Jesper
Jeg har netop købt et Sparkle 6600GT med pciE, - jeg fik det anbefalet
fordi detskulle være støjsvagt, og det siger mindre end mit gamle msi
ti 4200 kort og det sagde ikke meget, så det vil jeg anbefale. Se det
på edb-priser
Hilsen Ole