Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Full screen video på overlay stopper
Fra : Martin Bangsø

Dato : 19-01-05 00:40

Når jeg sætter mine nVidia drivere til at sende full screen video til
tv'et, så går det sådan set meget godt. Man skal bare sørge for at
være i clone-mode, og så bliver video automatisk smidt ud på tv'et i
full-screen (dog desværre ikke med overscan).

Problemet er bare, at når jeg minimerer Media Player (både Classic og
9 series) så stopper billedet på tv'et med at bevæge sig - lige indtil
jeg maximerer det igen. Kan man ikke gøre noget ved det?

Jeg vil gerne kunne mininere Media Player, så jeg kan sidde og
arbejde, og man kan sidde i stuen og se film samtidig. Jeg mener da
det skulle kunne lade sig gøre, men jeg har ikke kunnet finde ud af
nVidia's ikke særligt intuitive drivere.

--
Martin Bangsø - husk af fjerne "SLET" når du svarer

Fra : Sune Salminen

Dato : 19-01-05 19:11

Martin Bangsø wrote:
> [...]
> det skulle kunne lade sig gøre, men jeg har ikke kunnet finde ud af
> nVidia's ikke særligt intuitive drivere.

Det kan du jo i sagens natur ikke i 'clone' mode.

Prøv Dualview.

-Sune

--
Nuke a gay vegan whale for christ!