Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Har AMD XP2400+, hvilket GFX?
Fra : Marni

Dato : 19-01-05 00:00

Kan man få noget der rykker til en tusse?
Spiller Pirates, GTA, ol.

Martin.

Fra : Mads

Dato : 19-01-05 00:36

On Wed, 19 Jan 2005 00:00:15 +0100, "Marni" <martinknudd@hotmail.com>
wrote:

>Kan man få noget der rykker til en tusse?
>Spiller Pirates, GTA, ol.

Hej

Det kan du da sagtens.
Jeg har samme CPU og har et Radeon 9600 XT kort.
Sådan et kan fås fra 1019,- for det billigste og det er
mere end nok til f.eks. GTA og endda også de
fleste nyere spil. Det er faktisk kun Doom3 der ikke
kører helt pænt på min maskine.

mvh Mads

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 19-01-05 11:50

Marni wrote:

> Kan man få noget der rykker til en tusse?

Hvad har du nu?

> Spiller Pirates, GTA, ol.

Jeg vil skyde på at mindre også kunne gøre det, feks. GF4 Ti4200.

Jesper G. Poulsen

Fra : Marni

Dato : 20-01-05 22:39

"Jesper G. Poulsen" <ms2mogens@ingensteder.dk.invalid> wrote in message

> Hvad har du nu?

Har et GF3 ti200 64 mb.

Martin.

Fra : Laziter [9440]

Dato : 20-01-05 17:20

"Marni" <martinknudd@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Kan man få noget der rykker til en tusse?
> Spiller Pirates, GTA, ol.

Du kan evt. overveje dette kort (Sapphire Radeon 9550):
http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=98792

Og så følge denne guide så du opnår et R9600 (Pro):
http://www.oc-service.com/art/a/244/1.html

Det er en dejlig "billig" måde at komme rundt på

Mvh
Benjamin