point of view Geforce 6600gt 128mb
Fra : Doc

Dato : 18-01-05 15:07

Hejsa..

Har nogle problemer med instalationen af mit kort..

Den vil kun køre i 4bit farver... og det er jo ikke lige frem
tilfredsstillende...

Nogen som har haft ligende problemer..

Fra : Bjarke Christensen

Dato : 18-01-05 16:39

Nej, jeg installerede det uden problemer i WinXP med de medfølgende drivere.
Har du installeret driverne fra CD'en ?

Bjarke

Fra : Doc

Dato : 18-01-05 22:27

Ja det havde jeg.. Men det var stadigvæk kun 4 bit farver... under
enhedsstatus siger den at den ikke har recurser nok.. (kode 12)

"Bjarke Christensen" <BjarkeMC@(IngenSpam)grevestrand.dk> skrev i en
meddelelse news:csjai8$2qkt$1@news.cybercity.dk...

Fra : Bjarke Christensen

Dato : 19-01-05 00:12

Så er det vel bare det "sædvanlige" problem med manglende IRQ kanaler eller
lign. Prøv at disable noget at det hardware du ikke bruger (IR, COM porte,
lptx osv)

Bjarke

Fra : Doc

Dato : 20-01-05 08:46

Jeps det var IRQ... loaded min bios i deafult.. så virkede skidtet... ;)

Det var da lækkert.. hehehe

Takker eller's.

"Bjarke Christensen" <BjarkeMC@(IngenSpam)grevestrand.dk> skrev i en
meddelelse news:csk53u$pq5$1@news.cybercity.dk...