128mb Pci Express TM x 16 Ati Radeon 800 S~
Fra : surfing

Dato : 18-01-05 11:07

Hej gruppe!

Har fået Dell Medarbejderpc igennem mit arbejde hvor der er lovet et
grafikkort der hedder
128mb Pci Express TM x 16 Ati Radeon 800 SE med DVI/VGA -TV-Out via
S-Videoport og Dual monitor support!
Findes de overhovedet jeg synes ikke jeg kan finde dem på edbpriser (selv
under avanceret søgning)

Vi fik computerne (ca 60 stk) 13 november ! 1 af mine kollegaer opdagede
at der sad et grafikkort i der hedder næsten det samme
128mb Pci Express TM x 16 Ati Radeon X300 med DVI/VGA -TV-Out via
S-Videoport og Dual monitor support!

Dell foreslår så at sende det rigtige kort til os så vi selv skifter
grafikkortet og sender det andet retur! eller
siger ja til at modtage en Twinmos 128 mb MP3 afspiller (499kr siger de) som
kompensation?
hvad ville I vælge (personligt vælger jeg jo nok grafikkortudgaven da det
egentlig var derfor jeg overhovedet sagde ja til tilbudet i sin tid
( Har slet ikke åbnet min pakke med pc endnu da jeg blev ærgelig over at få
at vide at kortet nok var for lille af mine kollegaer)

Hvilket et er bedst det er vel det første som egentlig skulle have siddet i?
og hvad er egentlig prisforskellen?
(er Twinmoss noget værd til prisen)

Med venlig hilsen SON

Fra : Bjarke Christensen

Dato : 18-01-05 16:41

Det er Dell i en nøddeskal....

Undersøg hvilket kort du ender med. Hvis maskinen skal bruges til at spille
med, så er de medfølgende "bing-bong oem" kort sjældent tilstrækkelige
alligevel ....

Bjarke