Softmod'e Club 3d Radeon AIW 9800SE
Fra : Stig N. Færch

Dato : 17-01-05 15:16

Er der nogen der ved om Club-3D All-In-Wonder 9800SE kan softmoddes?

Det drejer sig vel om den har 256bit memory, eller hvad?

Synes i det kan betale sig?

Hvor stor er sandsynligheden for at jeg vil blive plaget af artifacts?

Med venlig hilsen
Stig N. Færch

Fra : Ivan [7100]

Dato : 18-01-05 16:27

"Stig N. Færch" <stig@8620.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Synes i det kan betale sig?
>
> Hvor stor er sandsynligheden for at jeg vil blive plaget af artifacts?

Min model er så ikke all-in-wonder modellen, men blot den almindelige
udgave....

Og det virker HERLIGT! Jeg har ingen artifacts og min Score steg fra ca.
3500 til 5600 i 3Dmark03 efter installation af softmoddrivere.....så det må
siges at være et pænt skub. Dog bliver køleprifilen noget varm. Dog
installerer jeg en af de kommede dage en bedre køler, og regner med at kunne
give CPU og MEM et nøk mere.

Det skal så siges at der ikke findes nogen garantier. De 4 lukkede pipelines
kan være beskadigede(efter sigende).

Kig evt. nærmere på http://www.techpowerup.com/softmod/ evt. deres fora, der
er rigtigt gode.....