Geforce 4 MX400 problemer.
Fra : Henning Lund

Dato : 16-01-05 20:29

Hej, min søn har lige fået et sådan kort, når han åbner f.eks Jubii.dk
så er der flere af reklameblokkene på siden der kommer med nogle skarpe
blink kort tid efter vi er kommet ind på siden, efter nogle få sekunder
holder det op. Det er galt på mange internetsider. Hvad skyldes det?

Henning Lund
icq 18805021 - mail: hl@lite.dk
http://sitecenter.dk/freespace hvor vi bla. har lidt til salg

Fra : Sune Salminen

Dato : 16-01-05 20:44

Henning Lund wrote:
> [...]
> skarpe blink kort tid efter vi er kommet ind på siden, efter nogle få
> sekunder holder det op. Det er galt på mange internetsider. Hvad

Jeg har lige fået nyt fjernsyn, og nu er de begyndt at sende Russ Meyer
film, debatprogrammer om EU og dansk landbrug, og genudsendelser af
Kikkebakke Boligby. Den er gal på mange kanaler. Hvad skyldes det?

-Sune

PS.. det har ikke noget med grafikkortet at gøre. Prøv at geninstallere
Java og opgradere browseren (eller skift til Firefox).

--
Nuke a gay vegan whale for christ!
My band: www.secondnature.dk

Fra : Henning Lund

Dato : 16-01-05 21:07

Sune Salminen skrev:

> PS.. det har ikke noget med grafikkortet at gøre. Prøv at
> geninstallere Java og opgradere browseren (eller skift til Firefox).

Java, aha hvilken version kan bruges til XP?

Fra : Sune Salminen

Dato : 16-01-05 21:18

Henning Lund wrote:

> Java, aha hvilken version kan bruges til XP?

Kig her:
http://java.sun.com/downloads/faq.html

Tillad mig at anbefale at i skifter fra IE til Firefox:
http://www.mozilla.org/products/firefox/

-Sune

Fra : Henning Lund

Dato : 16-01-05 21:44

Sune Salminen skrev:

> Kig her:
> http://java.sun.com/downloads/faq.html
>
> Tillad mig at anbefale at i skifter fra IE til Firefox:
> http://www.mozilla.org/products/firefox/

Tak for svaret, jeg er på herrens mark, mit engelske er nået bunden så
jeg ved ikke lige hvad jeg kan bruge dine link til.

Fra : Henning Lund

Dato : 16-01-05 22:13

Henning Lund skrev:

For at være helt ærlig så tror jeg heller ikke på at det er det der
laver blinkeriet, jeg kan udemærket se reklamerne, det er det meste af
jubii der blinker når man åbner den, efter få sekunder er grafikken i
orden. Jeg har instaleret XP på et hav af computere uden at opleve det
før, så jeg fatter ikke at det kan være et java spørgsmål.

Fra : claus b. p.

Dato : 16-01-05 22:48

"Henning Lund" <falsk_adresse@noget.invalid> wrote in message
> [...]
> orden. Jeg har instaleret XP på et hav af computere uden at opleve det
> før, så jeg fatter ikke at det kan være et java spørgsmål.

Har selv nogle mærkelige erfaringer med Nvidia kort. Prøv ihvertfald at
installere nyeste drivere, kan downloades fra Nvidia. Eller hvis du kender
fabrikatet, fra fabrikantens hjemmeside. Nvidias nyeste drivere f***er hele
systemet op på min søns W2K maskine med ASUS MX440 kort, men med de nyeste
fra ASUS går det fint. (Efter at have geninstalleret hele systemet.)

/Claus

Fra : Henning Lund

Dato : 16-01-05 23:04

claus b. p. skrev:

> Har selv nogle mærkelige erfaringer med Nvidia kort. Prøv ihvertfald
> at installere nyeste drivere, kan downloades fra Nvidia.

Det har jeg gjort. Pokkers skidt.

Fra : Peet

Dato : 16-01-05 23:53

"Henning Lund" <falsk_adresse@noget.invalid> skrev i en meddelelse news:41eae730$0$48702$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> [...]
Der er vel ikke noget i de nyeste drivere ud over hvad der er i ældre
som understøtter et GF4MX400 kort ? Jeg bruger selv typisk 40-43
til den type kort og det går rigtig fint. Man får en masse "skrammel"
med de nyeste drivere som kortet slet ikke understøtter.

Fra : claus b. p.

Dato : 17-01-05 00:56

"Peet" <mail@nej-tak.com> wrote in message

> [...]
> til den type kort og det går rigtig fint. Man får en masse "skrammel"
> med de nyeste drivere som kortet slet ikke understøtter.

Korrekt at der følger en masse med, men der bliver formentlig ikke
installeret mere end kortet kan klare. (læs: burde) Testede et par versioner
af, og de nyere drivere performer altså bedre. Havde et 64MB noname MX400
kort som kørte fint i 98% af programmer, men et 32 MB ASUS MX400 kort kører
foreløbig alt hvad jeg har prøvet. Med drivere fra ASUS forstås.

/Claus

Fra : Per Nielsen

Dato : 16-01-05 23:36

Henning Lund wrote:
> Tak for svaret, jeg er på herrens mark, mit engelske er nået bunden så
> jeg ved ikke lige hvad jeg kan bruge dine link til.

Hvis i gerne vil prøve Firefox browseren (kan anbefales), findes den på
dansk her:

http://www.mozilladanmark.dk/firefox/download/